"In momentul in care la discutia pentru constructia Bugetului pe 2014 PNL prin ministrul de Finante, a optat pentru aceasta varianta. A fost deci o masura asumata de noi si desi nu mai suntem la guvernare o asumam ca atare. Daca la sfarsitul anului trecut ca urmare a tratativelor dintre domnii Basescu si Ponta de amanare a introducerii taxei de la 1 aprilie e altceva...", a spus Antonescu.
"Important e altceva - noi am fost de acord cu introducerea ei din doua motive. Fie pentru a crea spatiu fiscal pentru reducerea CAS cu 5%, fie trimiterea acestor bani suplimentari intr-un fond special destinat investitiilor din infrastructura mare, cu precadere constructiei de autostrazi.", a continuat seful PNL.
"In momentul in care apar contradictii flagrante intre ministrul de Finante si premier - in care unul nu ne spune nimic si altul ca banii merg spre pensii si salarii... sigu ca noi luam distanta de aceste lucruri.", a mai punctat el.
"Acciza pentru reducerea CAS cu 5% Da, acciza pentru constructia de autostrazi DA, dar NU si acciza pentru acel loc mare unde se strang toti banii si se dau clentelei de partid.", a concluzionat Antonescu.