Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Expert în comunicare, despre aluziile religioase din campania lui Iohannis

Klaus Iohannis

Vlad Fiscutean, un expert în comunicare şi branding, face o analiză inedită a elementelor vizuale din campania lui Iohannis, pe pagina personală de Facebook. Pornind de la un afiş găsit în Reghin, oraşul său natal, Vlad Fiscutean scoate în evidenţă conotaţiile religioase ale materialelor de campanie.

„Iohannis - Iehova (Iahve). Dacă ne luăm după cromatic fond albastru (cer), haine albe (curat, Dumnezeu), poziţia mâinii (de icoană) şi după Outer Shadow-ul alb din jurul candidatului (haloul divin, Lumina), am putea spune că cineva îşi doreşte să ne sugereze o asociere subconştientă cu Tatăl şi Salvatorul”, scrie expertul în branding.

Vlad Fiscutean face trecerea şi către Monica Macovei, în campania căreia identifică, de asemenea, elemente religioase. „În aceeaşi notă, o avem pe "mama" Monica (Macovei), construită clar pe arhetipul Mamei. Monica Macovei prezintă o adaptare a decalogului, adică a celor 10 porunci religioase şi morale din Vechiul Testament, revelate de Dumnezeu lui Moise, pe muntele Sinai”, mai scrie Fiscutean.

„Tatăl şi mama îşi vor da mâna pentru binele Familiei, în turul al doilea probabil, protejându-ne De Cel Rău, probabil”, este concluzia expertului.

Vlad Fiscutean este primul român invitat să vorbească la o conferinţă TED. Este ambasador TEDx pentru Europa de Est şi creatorul paginii de Facebook „Români celebri”.

afis_iohannis

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.