Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Licitație cu cântec la Ministerul Turismului

frunza turism carpatian garden

La sfârșitul lunii iunie, Ministerul Turismului a publicat pe SEAP o "fișă tehnică" pentru achiziționarea de servicii pentru derularea unei campanii de promovare a României în străinătate, pentru care vrea să cheltuiască 1,3 milioane de euro.

Asta înseamnă că ministerul se pregătește să lanseze o licitație pentru promovarea României la TV și în mediul online în țări ca Spania, Marea Britanie, Germania, Italia și Franța.

Că avem nevoie de turiști e incontestabil. Buba e că, uitându-ne la felul în care a fost redactată fișa tehnică, se pare că se pregătește de fapt o pesudo-licitație, cu un câștigător stabilit dinainte.

Vezi AICI fişa tehnică! (.pdf)

„Creșterea nivelului de conștientizare a turiștilor străini cu privire la oferta turistică a României”, sau „consolidarea poziției României ca destinație turistică atractivă pe piața internațională a turismului rural, ecoturismului și turismului de aventură” sunt câteva dintre țintele propuse de cei ministerul condus de Titus Dobre, se arată simplist și neconvingător în fișa tehnică.

O altă chestiune care dă mult de gândit este execuția proiectului, care este descrisă în cele mai mici detalii, de parcă cei de la Ministerul Turismului ar fi primit în plic derularea proiectului. Așa că se pune întrebarea firească, nu cumva a fost gândită după "talia" unei firme anume?!

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.