Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Lovitură DURĂ pentru Pro TV, Antena 1 şi Antena 3

pro tv antena 1

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a somat în şedinţa de joi, 27 octombrie, televiziunile Pro TV, Antena 1 şi Antena 3 din cauza depăşirii duratei legale de publicitate în perioada aprilie – august.

De asemenea, potrivit monitorizării din luna mai, ferestrele publicitare difuzate în ecran partajat de către Pro TV au depăşit (ca suprafaţă) ferestrele editoriale.

Cea mai bogată solistă de muzică populară dă lovitura momentului: PRIMA pe lista PSD pentru Senat

Conform tabelelor prezentate în şedinţa CNA, în cele cinci luni monitorizate, Antena 1 a adunat mai multe depăşiri care au însumat 7 minute şi 5 secunde; Antena 3 – 6 minute şi 36 de secunde, iar Pro TV – 5 minute şi 7 secunde.

Consiliul a decis să sancţioneze televiziunile care au depăşit spaţiul legal de publicitate cu mai mult de 5 minute (cumulat, în cele cinci luni monitorizate).

Anunț de ultim moment. Sunt vizați toți cei care au carduri

"Proporţia de spoturi publicitare televizate şi spoturi de teleshopping dintr-un interval de o oră nu poate depăşi 20%, respectiv 12 minute; în cazul televiziunii publice durata acestora nu poate depăşi 8 minute din timpul oricărei ore date", potrivit articolului 35(1) din Legea Audiovizualului.

În cazul Pro TV, CNA a ţinut cont şi de nerespectarea articolului 107(1-a) din Codul de reglementare a conţinutului audiovizual – "Publicitatea pe ecran partajat se difuzează cu respectarea următoarelor condiţii cumulative: a) să fie clar separată de conţinutul editorial printr-o divizare a suprafeţei ecranului, obţinută prin afişarea spoturilor publicitare într-o fereastră publicitară distinctă de fereastra editorială; pentru a nu altera programul principal nu trebuie modificat raportul de aspect al imaginii acestuia, iar suprafaţa ferestrei publicitare nu trebuie să depăşească suprafaţa ferestrei editoriale".

În perioada aprilie - august 2016 au fost monitorizate duratele inserţiilor de publicitate în intervalul orar 18:00-23:00, pentru televiziunile Antena 1, Antena 3, B1 TV, Kanal D, Naţional TV, Prima TV, Pro TV, Realitatea TV, TVR 1 şi România TV.

Sursa: mediafax.ro

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.