Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Made in Romania: CNADNR închide o autostradă la mai puţin de un an de la inaugurare

autostrada

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România va închide de luni, 7 septembrie, ora 08.00, Autostrada A1, Orăştie-Sibiu pe segmentul de 22 de km cuprins între Nod rutier Sălişte (km 270 plus 020) - Nod rutier Cunţa (km 292 plus 455) pentru "remedierea degradărilor constatate la km 275 plus 650 al autostrăzii (km 60 plus 600 proiect)".

Perioada de închidere a circulaţiei este de aproximativ o lună şi jumătate, în funcţie şi de condiţiile meteorologice. Circulaţia deja se desfăşura pe o singură bandă pe sens.

Vezi şi: Ce spune CNADNR despre autostrada autostrada Sibiu-Orăștie care stă să se prăbușească

Autostrada fost inaugurată de premierul Victor Ponta în luna noiembrie a anului trecut, cu o zi înainte de cel de-al doilea tur al alegerilor prezidenţiale pe care le-a pierdut în faţa contracandidatului său, actualul preşedinte Klaus Iohannis.

Voci din cadrul CNADNR au acuzat faptul că autostrada a fost deschisă prea devreme, iar pe anumite tronsoane există alunecări de teren, determinate de faptul că firma constructoare a decis să „taie” un deal în loc să construiască un tunel.

„În conformitate cu prevederile Contractului 'Proiectare şi Execuţie Autostrada Orăştie – Sibiu, lot 3', antreprenorul are responsabilitatea deplină pentru remedierea defectelor apărute, atât în perioada de execuţie a lucrărilor, cât şi în perioada de garanţie (4 ani). Astfel, aceste lucrări de remediere vor fi executate pe riscul şi cheltuiala Antreprenorului", spune CNADNR, potrivit zf.ro.

Vezi şi: Acuzaţii incendiare din interior despre ŞPAGA luată de şefii CNADNR

CNADNR mai spune că atât experţii tehnici din partea Antreprenorului, cât şi cei din partea Beneficiarului, au concluzionat că apariţia şi evoluţia defectului (crăpătura) de la km 275 plus 650 nu s-a cauzat unui fenomen de alunecare a terenului, ci unei tasări structurale pricinuită de execuţia necorespunzatoare a lucrărilor la corpul autostrăzii, în perioada 2012 - 2013.

În perioada de restricţie totală, traficul rutier se va desfăşura pe o rută alternativă, respectiv DN 1, între localităţile Sălişte şi Cunţa.

Vezi şi: Încă un şef de la Autostrăzi denunţă mafia din CNADNR. Apel către procurori

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.