Secţia de Contencios Administrativ şi Fiscal a Tribunalului Prahova va funcţiona, de la data de 1 noiembrie, într-un centru comercial din Ploieşti, în condiţiile în care vechiul sediu este o clădire cu risc seismic ridicat, se arată într-un comunicat de presă al instituţiei. Potrivit documentului transmis, miercuri, presei, întreaga activitate judiciară şi administrativă a Secţiei a II-a Civile, de Contencios Administrativ şi Fiscal a Tribunalului Prahova se va derula, de la data de 1 noiembrie, în spaţiul de la etajul al treilea al unui centru comercial din zona centrală a Ploieştiului.
În aceste condiţii, în perioada 26-31 octombrie, programul cu publicul al arhivei din cadrul secţiei respective va fi suspendat, pentru derularea operaţiunilor de mutare a activităţii acestei secţii, iar în intervalul 27-31 octombrie va fi suspendată şi activitatea registraturii, se mai arată în comunicat. Conform acestuia, toate acţiunile şi cererile de competenţa funcţională a secţiei în cauză vor putea fi depuse personal la registratura care funcţionează în sediul central al Tribunalului Prahova.
Purtătorul de cuvânt al instituţiei, Alina Anton, a declarat, pentru Agerpres, că imobilul în care a funcţionat până acum Secţia de Contencios Administrativ şi Fiscal este încadrat în categoria celor cu risc seismic ridicat, iar în aceste condiţii a fost organizată o procedură pentru închirierea unui nou spaţiu.
Alina Anton a precizat că au fost depuse trei oferte, două venind din partea unor centre comerciale de pe raza municipiului Ploieşti. În urma analizei, a fost aleasă oferta cu preţul cel mai mic, aparţinând unui mall din centrul oraşului, a arătat sursa citată. Spaţiul închiriat în centrul comercial are o suprafaţă de 985 de metri pătraţi, iar preţul de închiriere este de 5,8 euro/mp/lună fără TVA, contractul fiind valabil 18 luni, cu posibilitatea denunţării unilaterale de către Tribunal, a explicat reprezentanta instanţei.