Serviciul Home'Bank al ING Bank a picat iar! Vineri după-masa au fost semnalate problemele de către clienții băncii pe pagina de Facebook a instituţiei.
În plus, cei care au conturi la ING Bank se plâng că sumele aferente unor plăţi făcute la sfârşitul lunii august la POS-urile Băncii Transilvania au fost retrase din cont de două ori.
”IAAAAAAR A CAZUT SISTEMUL HOMEBANK!!!! Din cauza celor care isi verifica conturile daca nu cumva banca TRANSILVANIA a luat de doua ori banii pentru tranzactiile din 28 septembrie, clientilor care au platit la POS-uri ale bancii Transivania....”, a scris un client.
Citește și: DEMISIE la Antena 1: BOMBA lui Dan Capatos a plecat
”Home Bank este nefuncțional. Ba nu merg cardurile, ba nu aveți bani in bancomate, ceva trebuie sa nu meargă in fiecare zi la ING .Am uitat de ceva, singurul care funcționează perfect este momentul in care va luați bani pe toate serviciile nefuncționale!!!”, a comentat altul.
'O parte dintre utilizatorii serviciului Home'Bank întâmpină dificultăți la conectare. Am identificat problema și lucrăm la remedierea ei. Restul serviciilor ING funcționează fără probleme. Revenim de îndată ce avem vești', spune ING.
ING Bank oferă servicii bancare unui număr de peste 34 milioane de clienți individuali, companii sau instituții din peste 40 de țări.