Înmatricularile de autoturisme Dacia noi au avansat cu 18,4% în primele doua luni din 2015 fata de aceeasi perioada a anului trecut, la 2.189 de unitati, de doua ori mai rapid decât piata, care a consemnat o crestere de 8,3%.
Cota de piata a marcii românesti a urcat la 0,91% în primele doua luni din acest an, de la 0,83% în intervalul similar din 2013.
Mitsubishi este brandul cu cea mai mare crestere pe piata britanica, de 163,2%, la 2.361 unitati, în spatele sau aflându-se Maserati, cu un avans de 105,9%, la 173 unitati, si Jeep, cu o urcare de 93,4%, la 532 unitati.
Ford Fiesta, cu 12.770 de unitati vândute în primele doua luni, reprezinta cel mai bine vândut model în Marea Britanie, fiind urmat de Vauxhall Corsa (9.709 unitati) si Volkswagen Golf (7.564 unitati).
La finalul primelor doua luni din 2015, Ford era brandul cu cea mare cota pe piata britanica, de 12,9%, vânzarile marcii situându-se la 31.338 unitati.
De asemenea, livrarile Dacia în Germania au scazut cu 11,2% în primele doua luni ale anului comparativ cu aceeasi perioada din 2014, la 6.616 unitati, cota marcii românesti situându-se la 1,5%.