Pro TV și Antena 1 au fost îngenuncheate în războiul audiențelor. pentru prima oară după foarte mult timp, televiziunea publică a dat marea lovitură. Meciul naționalei cu Polonia a adus poziția de lider pentru cei de la TVR. Peste 2,5 milioane de telespectatori au sperat până în ultimul minut într-o minune în meciul disputat vineri, 11 noiembrie şi transmis în direct la TVR. Şi emisiunea „Repriza a treia” de după meci a menţinut TVR 1 pe primul loc în topul audienţelor.
Citește și: DOLIU în țara noastră: IICCMER a făcut teribilul anunț
În medie, 2.525.000 de români au stat cu ochii pe televizor vineri seară, TVR 1 înregistrând, pe intervalul orar 21.47-23.40, un rating* mediu de 14,1% şi o cotă medie de piaţă** de 31,9% la nivel naţional. TVR 1 s-a situat, astfel, pe prima poziţie în clasamentul audienţelor de vineri seară. În ceea ce priveşte publicul din mediul urban, partida România-Polonia a fost urmărită de 1.508.000 de telespectatori (rating mediu 15,5%, share mediu 32,5%), dintre care 679.000 reprezintă targetul comercial (15,1% rating mediu, respectiv 36,1% cotă medie de piaţă).
Citește și: Liviu Dragnea, noi indicii despre premierul PSD: 'Nu ne vom certa'
Cel mai urmărit moment al meciului s-a înregistrat la ora 22.22, când nu mai puţin de 3.068.000 de români aşteptau golul egalării, care ar fi putut întoarce soarta partidei (rating 17,1%, share 35,5% la nivel naţional). Acelaşi minut a fost şi cel mai urmărit de publicul urban, cu 1.850.000 de telespectatori din segmentul menţionat (rating 19%, share 37,1%). Pe tronsonul de public comercial, minutul cel mai vizionat s-a înregistrat la 22.54, când 814.000 de persoane din acest segment (rating 18,1%, share 42,7%) urmăreau TVR 1.