Ei bine, se pare că aceste strategii au fost doar pentru Elena Udrea, iar proaspătul candidat al PMP la alegerile prezidențiale, Cristian Diaconescu, a fost lăsat din brațe.
Specialistul în comunicare politică, Antonio Momoc, face o serie de observații extrem de interesante în acest sens.
”Observăm că prezidențiabilul PMP, Cristian Diaconescu, are activ pe internet la adresa http://cristiandiaconescu.wordpress.com/ blogul său de campanie în care încerca să obțină mandatul de primar al Bucureștiului pentru PSD în anul 2008. Ultima postare pe blogul lui Cristian Diaconescu datează din perioada alegerilor locale de acum 6 ani, mai precis din 10 iunie 2008”, scrie Momoc, pe blogul personal.
Dacă mai ținem cont că nici în comunicarea pe rețele de socializare Cristian Diaconescu este la un nivel destul de scăzut, în timp ce Elena Udrea are una dintre cele mai populare pagini de Facebook dintre politicieni, putem spune că prezidențiabilul PMP a fost cel puțin neglijat de strategii de comunicare ai Cotroceniului.
Diferențe apar și la prezența în mass-media. Elena Udrea este un comunicator extrem de căutat, dar care se și promovează intens. În același timp, Cristian Diaconescu este mai puțin prezent în mass-media, iar mesajele sale ajung mai greu la electorat.
Comentează