Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

A început febra cumpărăturilor online! Vânzări de peste 16 milioane de lei în primele trei ore de Black Friday

laptopuriieftine.org
cumparaturi online

Retailerul online Fashion Days a înregistrat, în primele trei ore de la demararea campaniei de shopping "Black Friday", comenzi de peste 16 milioane de lei, cu 20% peste estimările iniţiale ale companiei.

Potrivit unui comunicat de presă al companiei, transmis miercuri AGERPRES, până la ora 10:00, clienţii Fashion Days au plasat peste 34.000 de comenzi, ce însumează aproximativ 70.000 de produse. În total, valoarea comenzilor se apropie de 16 milioane de lei, cu 20% peste estimări.

La nivel naţional, comanda cu cele mai multe produse a inclus 50 de articole, iar cea mai scumpă valorează 11.392 de lei (29 de produse achiziţionate). Cel mai scump produs vândut a fost o haină din lână, marca Marella, în valoare de 2.389,99 lei.

Totodată, top 5 produse vândute în primele trei ore, pe FashionDays include: pantofi sport US Polo Assn., cizme scurte negre UGG, cizme scurte maro UGG, cizme de iarnă Trespass şi pantofi sport Puma.

Citește și: Facebook își întărește sistemul de plată online: utilizatorii pot efectua plăți de pe smartphone-uri, inclusiv prin funcţia tactilă sau facială

Peste 80% din totalul vânzărilor au provenit din aplicaţia FashionDays, precizează compania.

În topul primelor cinci judeţe cu cele mai multe articole achiziţionate în primele trei ore se află: Bucureşti, Ilfov, Constanţa, Cluj şi Timiş.

Fashion Days.ro a anunţat derularea campaniei de reduceri "Black Friday" în perioada 13 - 15 noiembrie, atât în aplicaţia mobilă, cât şi pe fashiondays.ro. Pe durata intervalului menţionat, aproape 120.000 de produse vor fi predate curierilor pentru livrare până în seara zilei de 14 noiembrie.

Clienţii Fashion Days vor putea alege dintre 1,5 milioane de produse de încălţăminte, îmbrăcăminte şi accesorii, însumând cea mai mare valoare de stoc din an, de 175 de milioane de lei. De asemenea, peste 3,3 milioane de vizite sunt aşteptate pe parcursul întregului eveniment, cu peste 70% din valoarea comenzilor estimată a fi plasată din aplicaţia Fashion Days, în timp ce numărul de aplicaţii instalate în perioada Black Friday pe telefoanele mobile va ajunge la 600.000.

Citește și: Facebook își întărește sistemul de plată online: utilizatorii pot efectua plăți de pe smartphone-uri, inclusiv prin funcţia tactilă sau facială

Printre brandurile cu cele mai mari discounturi de Black Friday se vor regăsi: Nike (până la -50%), UGG (până la -40%), Trespass (până la -80%), New Balance (până la -50%), Columbia (până la -60%), Liu Jo (până la -60%), Guess (până la -50%), Love Moschino (până la -65%), Michael Kors (până la -40%), Pepe Jeans London (până la -60%), Napapijri (până la -80%), Fossil (până la -60%), Levi's (până la -60%), Puma (până la -60%), Timberland (până la -65%), dar şi branduri aflate la prima apariţie în campania de reduceri, precum s.Oliver, Marc Jacobs, GAP şi Replay.

O opţiune de livrare rapidă a produselor comandate este Easybox, variantă cu cea mai mare creştere în ultimele şase luni, 20% dintre comenzile Fashion Days plasate în luna octombrie fiind livrate în cele peste 85 de lockere din Bucureşti şi Ilfov. Volumul de comenzi estimat, în perioada Black Friday 2019, încurajează plata online şi ridicarea coletelor în interval de 36 de ore.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.