Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Acţiunile Netflix, la cel mai slab nivel din iunie 2020

netflix

Acţiunile Netflix s-au prăbuşit cu peste 20% în şedinţele after-hours de tranzacţionare şi au ajuns la cel mai scăzut nivel din iunie 2020, evoluţia fiind influenţată de creşterea înceată a numărului de abonaţi, conform CNBC.

Netflix a raportat rezultatele din T4/2021 după încheierea sesiunii de tranzacţionare de joi, 20 ianuarie. Gigantul din industria de streaming a înregistrat, în mare parte, rezultate peste aşteptările analiştilor, conform Mediafax.

Profitul net per acţiune (EPS, earnings per share) a ajuns la 1,33 dolari, peste estimările analiştilor grupului Refinitiv de 82 de cenţi. Veniturile au ajuns la 7,71 miliarde de dolari, în linie cu prognozele Refinitiv, iar numărul de abonaţi noi la nivel global a atins 8,28 milioane, faţă de o estimare medie de 8,19 milioane.

Totuşi, numărul este sub cele 8,5 milioane de abonaţi din T4/2020, iar perspective societăţii se înrăutăţesc.

Netflix speră să înregistreze 2,5 milioane de abonaţi în T1/2022, cu mult sub cei 3,98 milioane de abonaţi din T1/2021. Între timp, analiştii preconizează că Netflix ar obţine 6,93 de milioane de abonaţi în primele trei luni ale anului, potrivit estimărilor StreetAccount.

Netflix a declarat că va oferi o gamă semnificativă de conţinut în primul trimestru, cu mai multe premiere programate pentru luna aprilie.

Însă compania a pictat un peisaj similar înainte de T4/2021. Netflix şi analiştii anticipau un avans considerabil al clienţilor spre sfârşitul lui 2021, de vreme ce compania a lansat mai multe seriale şi filme în a doua jumătate a anului. De exemplu, în ultimul trimestru din 2021, Netflix a lansat „Emily in Paris”, „Don’t Look Up”, „Red Notice” şi „You”.

Compania susţine că nivelul mai ridicat al competiţiei a fost unul dintre motivele din spatele rezultatelor, deşi gigantul declarase în trecut că ritmul de creştere nu va fi afectat de rivalii Apple şi Disney.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.