Adrian Sârbu rămâne fără ProSport

Autor: Ioana Necula, Redactor

Publicat: 11-05-2019

Actualizat: 11-05-2019

Article thumbnail

Sursă foto: Inquam Photos / Octav Ganea

ProSport și ProMotor, două publicații din portofoliul Mediafax Group al lui Adrian Sârbu, și-au găsit cumpărător, potrivit paginademedia.ro.

Compania SB Corporate Limited, care administrează site-urile cancan.ro, ciao.ro și verdict.ro, preia mărcile și angajații Prosport și Promotor, aflate în portofoliul Mediafax Group, anunță Profit.ro.

Citește și: Sumă amețitoare! Cât încasează vedeta care a lăsat PRO TV pentru Antena 1

Conform surselor Profit.ro, tranzacția va fi derulată prin intermediul firmei Web Editing Development, editorul publicației Cancan, aceasta fiind cea care preia efectiv mărcile Prosport și Promotor. Înainte de a accepta oferta, ING, principal creditor al Mediafax Group, a cerut să primească toți banii rezultați din vânzare, arată sursa citată.

Nu este pentru prima dată când Adrian Sârbu, proprietarul Mediafax, vinde afacerea Prosport. Trustul elvețian Ringier a cumpărat, în anul 2003, ziarul Prosport de la Sârbu. La acea vreme, publicația era condusă de jurnalistul Cătălin Tolontan. Ulterior, Tolontan a trecut cu întreaga echipă, la concurenta Gazeta Sporturilor.

Citește și: Anunț făcut de Lia Olguța Vasilescu! ‘PSD este partidul care a realizat cele mai mari reduceri de taxe în România în ultimii 30 de ani’

Prosport s-a întors la Sârbu în 2007, într-o tranzacție de aproximativ șase milioane de euro, menționează sursa citată.

Varianta tipărită a ProSport a dispărut în 2013, după cum și Paginademedia.ro anunța la vremea respectivă.

Mediafax Group, care mai include Ziarul Financiar și publicația Gândul (agenția de presă Mediafax fiind considerată o entitate separată), se află în insolvență din 2015.

Citește și: Victor Ponta face dezvăluiri! Ce sumă colosală a plătit Dragnea pentru a-i fi transmis discursul de la mitingul PSD

Profit.ro scria toamna trecută că firma Publione Media, controlată tot de Adrian Sârbu, a scos la vânzare marca și domeniul The One, revistă pentru femei condusă și de Andreea Esca.

Ulterior, marca și domeniul The One a fost preluată de o firmă de imobiliare la prețul de 30.000 de euro, după cum a scris și Paginademedia.ro.

Google News
Comentează
Articole Similare
Parteneri