ProSport și ProMotor, două publicații din portofoliul Mediafax Group al lui Adrian Sârbu, și-au găsit cumpărător, potrivit paginademedia.ro.
Compania SB Corporate Limited, care administrează site-urile cancan.ro, ciao.ro și verdict.ro, preia mărcile și angajații Prosport și Promotor, aflate în portofoliul Mediafax Group, anunță Profit.ro.
Citește și: Sumă amețitoare! Cât încasează vedeta care a lăsat PRO TV pentru Antena 1
Conform surselor Profit.ro, tranzacția va fi derulată prin intermediul firmei Web Editing Development, editorul publicației Cancan, aceasta fiind cea care preia efectiv mărcile Prosport și Promotor. Înainte de a accepta oferta, ING, principal creditor al Mediafax Group, a cerut să primească toți banii rezultați din vânzare, arată sursa citată.
Nu este pentru prima dată când Adrian Sârbu, proprietarul Mediafax, vinde afacerea Prosport. Trustul elvețian Ringier a cumpărat, în anul 2003, ziarul Prosport de la Sârbu. La acea vreme, publicația era condusă de jurnalistul Cătălin Tolontan. Ulterior, Tolontan a trecut cu întreaga echipă, la concurenta Gazeta Sporturilor.
Prosport s-a întors la Sârbu în 2007, într-o tranzacție de aproximativ șase milioane de euro, menționează sursa citată.
Varianta tipărită a ProSport a dispărut în 2013, după cum și Paginademedia.ro anunța la vremea respectivă.
Mediafax Group, care mai include Ziarul Financiar și publicația Gândul (agenția de presă Mediafax fiind considerată o entitate separată), se află în insolvență din 2015.
Profit.ro scria toamna trecută că firma Publione Media, controlată tot de Adrian Sârbu, a scos la vânzare marca și domeniul The One, revistă pentru femei condusă și de Andreea Esca.
Ulterior, marca și domeniul The One a fost preluată de o firmă de imobiliare la prețul de 30.000 de euro, după cum a scris și Paginademedia.ro.