Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

AFACERE de 9 miliarde de dolari: Amazon vrea să cumpere MGM, compania din spatele filmelor cu James Bond

amazon.com
Amazon

Amazon se află în discuţii pentru achiziţionarea istoricelor studiouri MGM pentru o sumă estimată la 9 miliarde de dolari, relatează Reuters, potrivit Mediafax.

MGM este una dintre cele mai faimoase companii de la Hollywood, cu o istorie care se întinde pe o perioadă de aproape un secol.

Vânzarea i-ar oferi acces serviciului de streaming al Amazon, Prime, la o colecţie de 4.000 de filme şi 17.000 de ore de TV, incluzând aici serii precum The Handmaid's Tale şi Survivor. De asemenea, MGM a realizat seria James Bond, una dintre cele mai de succes francize cinematografice create vreodată, care şi-a pierdut – totuşi – din popularitate în detrimentul filmelor aflate sub umbrela Disney şi Marvel.

MGM a fost scos la vânzare încă din decembrie 2020.

Ştirea vine la câteva ore după ce gigantul telecom AT&T a decis să realizeze o fuziune de 150 de miliarde de dolari între divizia WarnerMedia şi grupul Discovery, într-o mişcare ce ar crea un nou gigant al industriei platformelor de streaming. AT&T deţine deja CNN, HBO, Warner Bros, după achiziţia Time Warner în 2018, pentru 108,7 miliarde de dolari.

HBO şi HBO Max, deţinute de WarnerMedia, numără aproximativ 64 de milioane de abonaţi la nivel mondial, Game of Thrones şi Succession fiind unele dintre cele mai populare seriale din ultimii ani.

Prin comparaţie, Netflix şi Disney+ înregistrează 208 milioane şi, respectiv, 100 de milioane de abonaţi.

Discovery, al cărui portofoliu include Animal Planet şi Discovery Channel, ajunge în peste 88 de milioane de case în Statele Unite, în timp ce serviciul de streaming Discovery+, lansat în ianuarie, are 15 milioane de abonaţi.

„Este o cursă a înarmării platformelor de streaming, iar AT&T efectuează o mişcare strategică ofensivă pentru a oferi conţinut în lupta contra Netflix, Disney şi Amazon”, spune Dan Ives – managing director în cadrul firmei de investiţii Wedbush, mai relatează ZF.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.