Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Agenţia de presă News.ro a încasat 9.600 de euro în primele patru luni din campania de informare a Guvernului privind pandemia

www.adevarul.ro
chioșc de ziare, presă

Agenţia de Presă News.ro a încasat de la Guvern, în primele patru luni din campania de informare publică în contextul situaţiei epidemiologice provocate de COVID-19, suma de 9.600 de euro, urmând ca până la finalul anului aceasta să ajungă la aproximativ 13.700 de euro, potrivit instituției menționate.

News.ro a început să difuzeze materiale din campania Guvernului din luna iulie.

Conform datelor financiare, pentru prima lună de campanie s-au incasat 10.792 de lei, în cea de-a doua lună  - 13.246 de lei, iar in cea de-a treia lună – 12.784 de lei.

Datele campaniei din perioada 6 octombrie – 5 noiembrie nu au fost încă validate, dar potrivit datelor provizorii, este vorba despre suma de 10.000 de lei, ceea ce ar duce la un total de 46.822 lei (9607 euro) pentru perioada 8 iulie – 5 noiembrie 2020.

Citește și: Soția și Menajera, INTERPUSELE lui Daniel Tudorache - Lua prin intermediul lor diamante, vacanțe de lux, școli private, și aveau conturi și de 3 milioane de lei

Estimând că şi afişările pe campanie din lunile noiembrie si decembrie se vor situa la un nivel similar celor din ultima lună validată, rezultă că, pentru anul 2020, News.ro ar urma să primească suma totală de 13.700 de euro.

Guvernul a anunţat în luna aprilie a acestui an o campanie de informare pe tema măsurilor care trebuie luate de populaţie pentru limitarea răspândirii pandemiei de coronavirus, în valoare de peste 40 de milioane de euro. Peste jumătate din această sumă - prezentată ca o formă de sprijin pentru presă -  ajunge la televiziuni, restul împărţindu-se intre posturi de radio, presă scrisă, outdoor, presa online şi presa locală.

La data de 26 mai, peste 700 de instituţii media, dintre care 110 posturi de televiziune (27 naţionale şi 83 regionale), 169 radiouri (10 naţionale si 159 regionale), 301 site-uri, 141 de titluri de publicaţii tipărite şi 21 de companii de outdoor se înscriseseră pentru campania anunţată de Guvern.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.