Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

ALERTE pe bandă rulantă în Alba Iulia, legate de SCURGERI de gaze: Furnizorul REFUZĂ să intervină și pune clienții să plătească firme private

newsonly.gr
gaze naturale

Situație aberantă la Alba Iulia, unde au curs alertele privind scurgeri de gaze. Zeci de locatari au intrat în panică după ce au simțit miros puternic de gaze. Aceștia au contactat furnizorul, însă, surpriză, acesta a refuzat să remedieze problemele, pe motiv că oamenii trebuie să apeleze la alte companii. Doar că... problemele nu erau în casele clienților, ci pe casa scării! Cu toate astea, Delgaz Grid refuză să remedieze situația, așa că mai multe familii stau fără gaze și implicit apă caldă de mai bine de 24 de ore.

Citește și: ULTIMĂ ORĂ Ludovic Orban anunță MĂRIRI de salarii în DSP-uri și detașări fără voia medicilor

"La Alba Iulia ,furnizorul principal de gaze a “greșit”la introducerea mercaptanilor in instalația de distribuție a gazelor și a bulversat întreg orașul; au curs reclamațiile cu “miros de gaze” și ulterior aceste reclamații s-au întors împotriva celor ce le-au făcut , deoarece s-au trezit cu o echipa de la Del Gaz care a constatat “scurgeri” și a închis și robinetele de dinaintea contoarelor ! In unele blocuri s-au închis scări întregi ! Totul s- a făcut fără a se emite vreun certificat de constatare , dar , intr-un gest de “bunăvoința” i s-a lăsat fiecărei “victime” câte o lista cu prestatorii autorizați pt verificarea instalațiilor ! O alta “găselnița” este aceea ca deși instalația, interioară , incepe de după contor , in aceasta situație, se considera ca abonatul este responsabil de remedierea “contra-cost” a problemei pe care , mai mult sau mai puțin intenționat, a creat-o furnizorul !Eu am solicitat sprijinul celor care mi-au verificat instalația și care și-au declinat responsabilitatea ! Mi-au promis intervenția pt azi(28.07.’20), contra unei taxe de urgenta de 80 de lei . Pana la ora 15 nu au veni și nici nu m-au contactat . E vorba de firma SEA.Inca ii aștept !", scrie un locatar nemulțumit, pe Facebook.

 

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.