Alibaba Group a anunţat că platformele sale de comerţ electronic din China - Tmall şi Taobao - au înregistrat creşteri "pozitive" în ediţia din acest an a Zilei Celibatarilor, care s-a încheiat sâmbătă la miezul nopţii, transmite Reuters.
Rivalul JD.com a informat că de Ziua Celibatarilor valoarea bruta a mărfurilor (GMV) a atins "un nivel record", potrivit Agerpres.
2023 este al doilea an în care Alibaba nu a dat publicităţii nivelul vânzărilor de Ziua Celibatarilor, festivalul care îşi serbează anul acesta a 15-a aniversare.
Evenimentul este văzut ca un indicator al încrederii consumatorilor, dar problemele economice cu care se confruntă China fac puţin probabilă o redresare semnificativă a vânzărilor.
Ziua Celibatarilor este cel mai mare eveniment de cumpărături online din lume, depăşind vânzările combinate din SUA de Black Friday şi Cyber Monday.