Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Amenzi usturătoare pe Wall Street: angajați penalizați cu un milion de dolari la Morgan Stanley

france24.com
wall street sua

Compania Morgan Stanley a aplicat penalităţi financiare de peste 1 milion de dolari pentru bancherii care au desfăşurat activităţi oficiale pe WhatsApp şi alte platforme de mesagerie, raportează Financial Times, citat de ZF, scrie Mediafax.

Sancţiunile aplicate angajaţilor sunt cele mai recente repercusiuni din cadrul unei ample măsuri drastice luate de autorităţile de reglementare americane de pe Wall Street în legătură cu utilizarea telefoanelor personale şi a aplicaţiilor neaprobate. Multiplele investigaţii au dus la amenzi de peste 1 miliard de dolari în întreaga industrie bancară.

Autorităţile de reglementare americane au declarat că eşecurile băncilor de a se asigura că dialogurile electronice ale angajaţilor au fost stocate corespunzător au împiedicat investigaţiile în cauză.

În 2020, cel puţin doi angajaţi de rang înalt - Nancy King şi Jay Rubenstein - au părăsit divizia de mărfuri a Morgan Stanley din cauza utilizării aplicaţiilor personale de mesagerie, a relatat la vremea respectivă FT.

Alţi traderi din echipa de mărfuri a Morgan Stanley au primit, de asemenea, avertismente cu privire la utilizarea aplicaţiilor de mesagerie, a declarat o persoană familiarizată cu această chestiune. Alte nume grele din domeniul bancar, precum Credit Suisse şi HSBC, au concediat, la rândul lor, bancheri implicaţi în scandal.

Morgan Stanley s-a numărat printre băncile cele mai afectate de anchetă, compania acceptând anul trecut să plătească 200 de milioane de dolari către Securities and Exchange Commission şi Commodity Futures Trading Commission.

Morgan Stanley oferă acum angajaţilor sesiuni de instruire în care explică scenariile în care ar trebui să treacă conversaţiile de pe dispozitivele personale pe canale oficiale, cum ar fi e-mailul de serviciu. Acestea pot include cazuri aparent inofensive în care colegii schimbă mesaje despre ora sau locul unei întâlniri.

Grupul i-a avertizat pe angajaţi că aceste mesaje aparent banale duc adesea la discuţii mai importante, a declarat o persoană informată cu privire la programele de formare ale băncii.

Multe bănci le cer acum angajaţilor să facă un screenshot al mesajelor legate de muncă, trimise de pe dispozitivele personale, şi să le transmită departamentelor de conformitate pentru a putea fi păstrate.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.