Pro Tv a vândut cel mai scump spot din ISTORIA TELEVIZIUNII

Autor: Alexandra Cruceru, Redactor
Publicat: 11-06-2016 19:44

Pro TV a înregistrat un record de audienţă prin difuzarea meciului de fotbal dintre România şi Franţa, de la Euro 2016, iar superlativele nu se opresc aici.

4,7 milioane de români au urmărit meciul Franța – România la televizor. Dintre aceștia, ProTV a avut 4,5 milioane și 200.000 s-au uitat pe Dolce Sport.

Pro TV, RECORD de audienţă. Câţi români s-au uitat la meciul dintre România și Franța

70% a fost cota de piață a ProTV, pe publicul 18-49, record absolut potrivit paginademedia.ro.

Ridicând prețul publicității la 1.200 de euro pe punctul de rating, ProTV a reușit, la un rating de 22% în pauzele publicitare, să adune 27.000 de euro pe spotul de 30 de secunde, cifre nemaiîntâlnite în România, este de părere jurnalistul Cătălin Tolontan pe tolo.ro.