PRO Tv a dat lovitura cu Euro 2016: Ce încasări a înregistrat

Autor: Alexandra Cruceru, Redactor
Publicat: 12-07-2016 10:22
Actualizat: 12-07-2016 11:31

Euro 2016 a fost o afacere bună pentru Pro TV. Postul a încasat din publicitate de două ori mai mulţi bani decât a dat pentru a cumpăra drepturile de difuzare ale Campionatului European.

Pornind de la audienţa partidelor difuzate, Paginademedia.ro a calculat ce încasări au adus meciurile de fotbal.

Vești BUNE pentru românii care vor să călătorească în Canada: Vizele, la un pas de eliminare

Estimările Paginademedia.ro indică încasări din publicitatea meciurilor în jur de 4,5 milioane de euro.

Din aceşti bani, 1,2-1,3 milioane de euro au venit de la trei meciuri ale naţionalei. Din celelalte partide, Pro TV a scos din publicitate 3,2-3,3 milioane de euro.