VERDICT.RO startează o campanie funny de outdoor și social media

Autor: Denisa Miron, Colaborator
Publicat: 24-08-2016 20:01

Lansat în mediul online la începutul acestei veri, verdict.ro - singurul brand românesc puternic de fashion review -  a ajuns în doar câteva luni la peste 38.000 de unici pe zi.

Fondat în 2004, Verdict a început printr-o rubrică de celebrity fashion review în revista Ciao!, iar în 2016 a fost lansată varianta premium online. Celebrități, dar și non celebrități, sunt recenzați din punct de vedere al ținutelor pe care le poartă de către stiliștii Verdict, printre care cunoscuții Maurice Munteanu, Cristina Crăciun, Cătălin Vălean și nu numai.

Evoluție vestimentară, Streetstyle, Super Ținuta Mea, Shop The Look sau Cui îi stă mai bine sunt doar câteva dintre rubricile permanente ale Verdict.ro, care adună una dintre cele mai profesioniste echipe de jurnaliști de modă.

In campania de outdoor și social media acum lansată, Verdict.ro ia atitudine cu umor fata de trendurile nefericite care aglomereaza garderoba showbiz-ului autohton: de la kitsch-ul ostentativ la obsesia brand-urilor de lux si noul val al traditiei folclorice redescoperite.

Echipa de creatie a campaniei: Julien B.- copywriter, Radu B. - fondator verdict.ro.