Decizie fără precedent a LEGO: Îşi face antireclamă pentru ca să nu-i mai fie cumpărate produsele

Autor: Gabriel Zamfirescu
Publicat: 16-09-2016 16:51
Actualizat: 16-09-2016 18:14

Aşa ceva nu s-a mai întâmplat până acum. O mare firmă îşi face antireclamă. Cum s-a ajuns însă în situaţia ca cei de la Lego să îşi descurajeze clienţăă să le mai cumpere produsele? Afacerea acestora au mers atat de bine anul trecut, incat au facut un gest neasteptat. Au cautat metode pentru a-si descuraja clientii sa le mai cumpere produsele.

Citeşte şi: Gabriela Firea recunoaşte că a fost AMENINŢATĂ: 'Primesc mesaje, telefoane la ore ciudate'

Compania daneza pur si simplu nu a mai putut acoperi cererea de jucarii pentru America de Nord si a luat o pauza, pentru a-si mari capacitatea, iar fabricile lor si-au marit forta de munca cu 25%, relateaza Washignton Post. Profitul companiei s-a majorat, in medie, cu 15% in fiecare an, in ultimii 12 ani, potrivit Reuters. Eforturile de a acoperi cerea se pare ca au dat rezultate, cel putin temporar. In general, castigurile companiei Lego au crescut cu 11%, pana la 2.35 miliarde de dolari, in prima jumatatea a anului, conform ProTV.

Citeşte şi: Liviu Dragnea, ironie pentru Victor Ciutacu: 'Ai ordin de zi pe unitate'

Totusi, administratorii Lego spera sa creasca productia pentru perioada sarbatorilor. ” Lucram indeaproape cu partenerii nostri en detail pentru a ne asigura ca odata ce intram in perioada importanta a sarbatorilor, cealalta jumatate a lui 2016, ca avem toate parghiile necesare pentru a fi pe o traiectorie in crestere”, a spus John Goodwin, directorul financiar-contabil al firmei. Compania deja si-a construit prima fabrica in China si le extinde pe cele din Mexic, Ungaria si Danemarca. De asemenea, Lego a angajat 3.500 de angajati in prima jumatate a anului, marindu-si forta de munca la 18.500 de angajati, conform Wall Street Journal.

Vezi și: Victor Ponta a publicat ce le-a spus judecătorilor împotriva acuzațiilor DNA