Probleme organizatorice, pe ordinea de zi a Biroului permanent de joi

Autor: Gabriel Zamfirescu, Redactor
Publicat: 14-12-2016 21:26

Biroul permanent al Senatului se reuneşte joi, la ora 12,00, pentru soluţionarea unor probleme organizatorice aferente legislaturii care se va încheia pe 19 decembrie. Potrivit vicepreşedintelui Senatului Alexandru Pereş (PNL), trebuie finalizate unele 'decontări financiare', conform Agerpres.

"Mai sunt ceva probleme organizatorice. Câteva lucruri care trebuie aranjate. Au fost nişte deplasări la instituţii europene. Sunt nişte decontări financiare care trebuie finalizate. (...) Mandatul se încheie pe 19 decembrie. Odată cu validarea noului Parlament se termină şi sarcina celui vechi. Practic, data e 19, dar se poate prelungi cu o zi sau două, până se dau mandatele, până preşedintele ţării convoacă noul Parlament", a declarat Alexandru Pereş.