Posibile lovituri pentru unele televiziuni. Anunțuri ciudate pe rețelele de socializare

Autor: Lucian Negrea, Reporter
Publicat: 29-01-2017 11:02
Actualizat: 29-01-2017 11:17

Demersurile începute pe reţelele de socializare ar putea avea impact în piaţa reală. Doi clienţi care aveau publicitate la Antena 3 ar fi decis să îşi renunţe la serviciile postului care face parte din trustul Intact. Anunțurile sunt făcut pe Facebook fără a anunța ceva clar și pare mai mult a avea a face cu presiuni dintr-o anumită parte și cu influențe politice.

Citeşte şi: Guvernul pregăteşte LOVITURA DE GRAŢIE: Anunţul ministrului Justiţiei despre o lege crucială

Citeşte şi: Guvernul NU renunţă la ordonanţele pe Justiţie: ATAC dur la Klaus Iohannis

Citeşte şi: Legătura dintre Liviu Dragnea şi Vladimir Putin: Abia acum s-a aflat / FOTO

Raluca Feher, presedinte al Asociatiei Frontline Club Bucharest, anunţă că un client de-al său i-a transmis că renunţă la publicitatea care îi era difuzată pe Antena 3.

„Unul din cei mai importanti clienti din piata mi-a scris ieri ca se retrage de pe Antene (pe RTV si B1 nu avea cumparata media). Saracu spagatist va face din nou spume la gura, ca aseara”, a anuntat Feher pe pagina sa de Facebook.

Intr-un comentariu la postarea lui Feher, Ema Prisca anunta si ea ca inca un client de publicitate „nu-si mai baga brandul la infecti”.

„Sa stii ca si mie mi-a spus un client mijlociu dar dintr-o categorie mare cheltuitoare ca nu-si mai baga brandul la infecti. Si mi-a mai zis ca bine ca guitam pe aici, pe fb, ca din interactiunea cu agentiile cu care lucreaza ar fi dedus ca pe noi, ‘astia de la agentie’, ne doare fix in cur. Cum zicea un om tot aici pe fb, daca-i spui clientului ca nu-i regula sa-si bage brandul la abjecti, tot ai facut ceva ca ai definit problema. Si poti sa iei la aceasta discutie si Corporate Affairs Code, unde mai ales multinationalele stropesc cu ‘etica’ o data la doua fraze”, a scris Prisca.