PRO TV a dat LOVITURA: Profit URIAȘ realizat de postul de televiziune

Autor: Alexandra Cruceru
Publicat: 08-06-2017 20:06
Actualizat: 08-06-2017 21:23

Rezultatele financiare pe anul 2016 ale postului de televiziune Pro TV au fost publicate pe site-ul Ministerului Finanțelor Publice (MFP). Pro TV a realizat anul trecut un profit net de 167,6 milioane de lei, în creştere cu peste 60% faţă de 2015, când nivelul a fost de 104,5 milioane de lei, scrie Revista Capital.

Cifra de afaceri netă pe 2016 s-a ridicat la 700,8 milioane de lei, după ce în exerciţiul financiar precedent postuld e televiziune a înregistrat afaceri de circa 636 milioane de lei, cu aproape 65 milioane de lei mai puţin, potrivit site-ului MFP.

Klaus Iohannis despre schimbarea Guvernului Grindeanu: Dacă va fi ceva serios mă vor anunța/ VIDEO

Pro TV a obţinut, în anul 2016, cea mai mare cifră pentru media de cotă de piaţă în prime time din ultimii ani 14 ani şi a avut un program care a obţinut cea mai mare cotă de piaţă din istoria măsurătorii moderne a audienţelor.

Dan Şova rupe tăcerea: Ce a spus după audieri

În 2016, postul de televiziune a înregistrat o medie de 25,0% cotă de piaţă, cea mai mare obţinută din anul 2002 şi până în prezent.

Tot în 2016, Pro TV, cu meciul de deschidere UEFA EURO 2016 a stabilit un record pentru piaţa TV locală, cel mai mare share pe publicul comercial al unui program în prime time din istoria măsurătorii moderne a audienţelor, adică 71.0% cotă de piaţă.

În perioada ianuarie - decembrie 2016, Pro TV a fost lider de audienţă atât în prime time, cât şi la nivelul întregii zile pe toate categoriile de public. În prime time, liderul televiziunilor din România a înregistrat o audienţă medie de 8,9 puncte de rating şi 25,0% share, spre deosebire de postul de televiziune de pe locul al doilea, care a obţinut 5,6 puncte de rating şi 15,9% share la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18-49 ani. La nivelul întregii zile, televiziunea a obţinut o medie de 3.7 puncte de rating şi 20,6% share la nivelul publicului comercial, iar postul TV care a ocupat locul secund a înregistrat 2,8 puncte de rating şi 15,7% cotă de piaţă.