Schimbarea ANULUI pe piața media: Dolce Sport își schimbă numele

Autor: Lucian Negrea, Reporter
Publicat: 16-08-2017 13:36
Actualizat: 16-08-2017 15:04

O schimbare radicală va avea loc la jumătatea lunii septembrie. Consiliul Național al Audiovizualului a aprobat cererea șefilor de la Dolce petru schimbarea numelui televiziunii, iar în noul format toate canalele Dolce vor deveni Telekom Sport.

Citește și: EXCLUSIV Puiu Popoviciu și Alexander Adamescu sunt la mâna judecătorilor englezi

Citește și: Marele Florin Piersic, în DOLIU: 'A murit. Am aflat acum câteva minute'

Consiliul Naţional al Audiovizualului a aprobat modificarea de denumire a Dolce Sport, staţie care aparţine grupului Telekom, iar începând de la jumătatea lunii septembrie, acesta va deveni Telekom Sport. Schimbarea este valabilă pentru toate cele șase posturi Dolce.

”În urmă cu 7 ani, Dolce Sport a intrat pe piața TV din România cu dorința de a deveni televiziunea care oferă cele mai importante competiții sportive. Si am reușit să facem asta. Din 2010, Dolce Sport a oferit live telespectatorilor, pe lângă aceste competiţii, un suport editorial cu știri și producții proprii bine documentate, susținute de o echipă de calitate.

Acum credem că e timpul unei transformări strategice, care să ne aducă acolo unde ne este locul, sub identitatea Telekom! În acest sens, Dolce Sport, televiziunea deținută de Telekom România, a demarat procedurile legale de aprobare a procesului de rebranding, care va implica o nouă identitate vizuală. Vom reveni cu mai multe detalii în perioada următoare”, a declarat Vlad Enăchescu, pentru GSP.