Ironizat la culme, ministrul Agriculturii nu se dă bătut. Petre Daea lansează campania 'Alege OAIA!'

Autor: Alexandra-Maria Cioroianu
Publicat: 25-10-2017 08:20
Actualizat: 25-10-2017 09:03

Deşi a fost ironizat atât de presă, cât şi de premierul Mihai Tudose pentru că a insistat pe tema importanţei oii în România, ministrul Agriculturii nu se dă bătut cu una, cu două. Petre Daea va lansa pe 26 octombrie, la Romexpo, în cadrul târgului de agricultură INDAGRA, campania de informare şi promovare a consumului de carne de oaie, denumită “Alege Oaia!”, potrivit unui comunicat emis marţi de instituţie.

Citeşte şi: LOVITURĂ - Consilierii de probațiune îl ACUZĂ pe ministrul Justiţiei de dezinformare

„MADR va avea sprijinul tuturor crescătorilor de ovine din România, care doresc, prin intermediul acestei campanii, să determine consumatorii să manifeste mai mult interes pentru carnea de oaie şi preparatele din carne de oaie”, se arată în comunicatul transmis de minister.

Reprezentanţi din cadrul Ministerului Turismului, ai Ministerului Sănătăţii şi ai Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor s-au alăturat campaniei şi au format un grup de lucru sub coordonarea Direcţiei Generale de Politici în Industrie Alimentară în cadrul căruia s-au stabilit mai multe obiective.

„Prin această campanie se urmăreşte valorificarea producţiilor agro-alimentare provenite de la specia ovine, creşterea valorii de export prin produse prelucrate, atragerea forţei de muncă în sectorul de prelucrare a cărnii şi a produselor din carne de oaie, dar şi păstrarea tradiţiilor privind preparatele culinare din această specie, în special în zonele montane”, se mai arată în comunicat.

Campania de informare şi promovare “Alege Oaia!” se va desfăşura la nivel naţional pe o durată de trei luni şi are ca principal scop încurajarea consumului de carne şi produse din carne de oaie pe tot parcursul anului.

Citeşte şi: Udrea, AVERTISMENT la Înalta Curte: 'Aș putea să fiu un pericol...' .