SCANDALOS Producătorii Nutella au schimbat rețeta: Ce conține acum

Autor: Cornel Dumitrescu
Publicat: 15-11-2017 16:19

Scandal la nivel mondial cu mii de consumatori care se revoltă după ce un producător faimos a decis să facă o schimbare fără precedent. Rețeta pentru crema de ciocolată Nutella a fost modificată, iar consumatorii nu sunt deloc mulțumiți de schimbările făcute.

Citește și: Vestea care cutremură umanitatea: zeci de mii de oameni, înlocuiți cu roboți! Gigantul mondial care a luat această decizie

Pe pagina de Facebook, Centrul Pentru Protecția Consumatorilor a dezvăluit că Ferrero, compania care produce Nutella, a făcut modificări în rețeta celebrei creme de ciocolată cu alune, adăugând mai mult zahăr și lapte praf. Astfel, cantitatea de zahăr a crescut de 55,9% la 56,3%, iar cea de lapte praf a crescut de la 7,5% la 8,7%, scrie The Independent.

Citește și: Măsură fără precedent! Statul european care INTERZICE vânzarea țigărilor

Schimbările făcute în rețetă au avut drept efect deschiderea culorii cremei, iar prin creșterea cantității de lapte praf, producătorii au redus costurile achiziționării de cacao. Într-o lume în care majoritatea companiilor încearcă să reducă cantitatea de zahăr folosită în produsele lor, pentru a trage un semnal de alarmă pentru importanța menținerii sănătății oamenilor, schimbarea făcută de Nuttela nu a fost primită cu entuziasm de către consumatori, iar reacțiile în mediul online nu au întârziat să apară, conform Digi 24.

Citește și: Dumitru Coarnă a ieșit la atac! Ce spune despre un eventual compromis – amenințările polițiștilor

Deși compania Ferrero susține că aceste schimbări sunt obișnuite în industriile alimentare și că gustul Nutellei nu se va schimba, consumatorii sunt îngrijorați. „Mulțumesc că ați întinat gustul copilăriei pentru un profit mai mare“, a scris un utilizator pe Twitter. The Independent a contactat Ferrero și așteaptă un răspuns din partea companiei.

Totuși, se pare că această informație nu ar fi pe deplin corectă și compania ar fi lansat acest zvon pentru a avea parte de publicitate gratuită și creșterea vânzărilor.