În căutarea pieţelor externe! Unul dintre cele mai puternice branduri românești a dat lovitura în străinătate

Autor: Alexandra Cruceru, Redactor
Publicat: 16-11-2017 09:54
Actualizat: 16-11-2017 10:46

Unul dintre cele mai puternice branduri românești a dat lovitura în străinătate și a început să cucerească Marea Britanie! AQUA Carpatica, brand creat de antreprenorul Jean Valvis, a fost listat începând cu această lună în magazinele Tesco din Marea Britanie. Listarea brandului în magazinele Tesco vine în condiţiile în care AQUA Carpatica este prezent deja în acest moment în peste 700 de magazine din Marea Britanie şi Irlanda.  În plus, brandul este prezent în mai mult de 12 ţări.

Augustin Lazăr, atac voalat: Unele organe judiciare 'se hrănesc cu iluzia statisticilor de profil'

„Suntem la început de drum, iar obiectivul nostru este de a construi sănătos o poziţionare de brand premium care să ne aşeze alături de cele mai mari branduri de apă minerală din lume şi să ne creştem distribuţia numerică“, a declarat pentru ZF Luminiţa Boştinaru, international marketing manager al AQUA Carpatica.

Tesco este cel mai mare retailer din Marea Britanie având 3.500 de magazine şi realizează aproape 30% din vânzările de apă minerală din această ţară, conform informaţiilor furnizate de către reprezentanţii AQUA Carpatica. Consumul de apă îmbuteliată în Marea Britanie se ridică la peste 2,3 miliarde de litri ( 36 litri per capita).