Cum arată Aeroportul Otopeni fără servicii de curățenie și pază

Autor: Denisa Miron
Publicat: 03-02-2018 18:56
Actualizat: 03-02-2018 19:49

După toată controversa legată de serviciile de curățenie și pază la Aeroportul Otopeni, am fost astăzi până acolo, să vedem exact cum se desfășoară activitatea pe cel mai mare aeroport din România.

Din primele impresii, aeroportul este curat, cărucioarele de bagaje sunt disponibile, iar angajați îmbrăcați în veste fosforescente asigură degajarea traficului din fața terminalului. Pasagerii nu au părut deranjați de aceste schimbări, unii dintre ei spunând că li se pare chiar mai curat acum.

Deși situația este una provizorie, imaginea principalei porți de intrare în țară nu pare să aibă de suferit în urma schimbărilor efectuate de conducerea CNAB în ceea ce privește administrarea serviciilor.

Vă reamintim că, la începutul săptămânii, contractul de curățenie și pază al CNAB cu firma Romprest a încetat, urmând ca firma care va fi aleasă câștigătoare în urma licitației să preia cât mai curând atribuțiile Romprest și o parte dintre angajați. Până atunci, CNAB a angajat 91 de femei de serviciu, conform anunțului publicat pe site-ul companiei, și a mobilizat angajații existenți, astfel încât pasagerii să nu fie afectați de schimbări.