Surpriză TOTALĂ! Lanţul de hipermarketuri care devine al treilea jucător din economia României

Autor: Alexandra Cruceru, Redactor
Publicat: 11-03-2018 23:50
Actualizat: 12-03-2018 00:51

Compania devine al treilea jucător din economie care sare de acest prag după producătorul auto Dacia şi grupul austriac OMV Petrom.

Lanţul german de hipermarketuri Kaufland, liderul comerţului ali­men­tar din România, a terminat anul trecut cu afaceri de 10,1 mld. lei, cu 4% mai mari decât în 2016, potrivit datelor ZF.

Kaufland îşi consolidează astfel poziţia de lider al comerţului alimentar local, fiind singu­rul jucător din domeniu care a reuşit să obţină afa­ceri ce trec de pragul de 10 mld. lei. De altfel, în economie mai sunt doar două grupuri care au reuşit această performanţă: produ­că­to­rul auto Dacia şi grupul OMV Petrom. Austri­ecii de la OMV au două companii cu afa­ceri peste acest prag - OMV Petrom SA (pro­ducţia) şi OMV Petrom Marketing (benzinăriile).

Marius Pieleanu intră la rupere după publicarea sondajului IMAS: 'PSD nu are cum să cadă niciodată'. Datele prezentate de sociolog

Evoluţia pozitivă a consumului şi a eco­no­miei în ansamblul său, precum şi expan­siu­nea, deşi într-un ritm mai puţin alert, au menţinut afacerile Kaufland pe un trend ascendent.

Compania a deschis anul trecut 4 magazine permanente şi unu temporar, cel mai puţin alert ritm de expansiune de la intrarea pe piaţă. Retailerul va apăsa pedala de acceleraţie în 2018 când sunt bugetate zece deschideri din care deja trei au fost operate în primele două luni din an. Retailerul urmează să ajungă astfel la 126 de magazine pe formatul hipermarketuri cu preţuri mici.