Înfrângere UMILITOARE pentru ProTV: Totul s-a întâmplat în prime-time

Autor: Denisa Miron, Colaborator
Publicat: 22-03-2018 15:00

Reality show-ul „Exatlon”, difuzat de televiziunea Kanal D, a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public, miercuri seară, în intervalul 20.18 – 23.10, în care a fost urmărit de 2.110.000 de telespectatori la nivel naţional. Show-ul a înregistrat 11,8 puncte de rating şi 23,9% cotă de piaţă la nivel naţional, în timp ce Pro TV s-a situat pe cel de-al doilea loc în clasament, cu 7,1 puncte de rating şi 14,4% cotă de piaţă, potrivit datelor furnizate de Kantar Media România, informează Kanal D.

Citeşte şi: PROTEST în faţa ministerului de Interne: Zeci de poliţişti îşi cer drepturile - apel disperat către Carmen Dan

Pe segmental de public comercial, format din telespectatori din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, „Exatlon” a înregistrat 10,4 puncte de rating şi 25,7% cotă de piaţă. Pe locul al doilea în top s-a situate Pro TV, cu 7,4 puncte de rating şi 18,4% cotă de piaţă. La nivel urban, emisiunea a înregistrat 10 puncte de rating şi 21,1% cotă de piaţă, în timp ce pe cel de-al doilea loc în clasament s-a situat Pro TV, cu 6,7 puncte de rating şi 14,1% cotă de piaţă. În minutul de maximă audienţă, atins la 21.26, reality show-ul „Exatlon” era urmărit de 2.776.000 de telespetatori, conform news.ro.