Facebook vine cu NOI MODIFICĂRI, după scandalul momentului: Anunţul îi vizează pe utilizatorii din TOATĂ lumea

Autor: Alexandra-Maria Cioroianu
Publicat: 01-04-2018 08:42
Actualizat: 01-04-2018 09:18

Facebook vine cu noi schimbări, după scandalul Cambridge Analytica, măsuri care îi vor viza pe utilizatorii săi din toată lumea. Compania a decis să-şi modifice din nou algoritmul pe baza căruia sunt ordonate postările din newsfeed, de data aceasta pentru a face loc mai multor ştiri cu caracter local, potrivit NEWS.RO.

Citeşte şi: Adrian Năstase ridică SEMNE DE ÎNTREBARE în scandalul spionului otrăvit: 'Deocamdată credem pe cuvânt Marea Britanie că Rusia a fost în spatele incidentului...'

Schimbarea a fost anunţată de Mark Zuckerberg la începutul anului şi de atunci a fost activă pentru Statele Unite. Acum, aceasta este extinsă pentru toate regiunile şi toţi utilizatorii reţelei sociale.

Ca urmare a criticilor care acuzau Facebook că s-a politizat prea mult, compania americană a decis să reducă importanţa conţinutului marilor publicaţii în cadrul algoritmului de rankare şi să aducă mai sus ştiri ale publisherilor locali.

Asta înseamnă, de exemplu, că utilizatorii Facebook din Bucureşti ar trebui să vadă mai multe ştiri de la publicaţiile din sau din apropierea oraşului şi mai puţine de la The New York Times sau The Washington Post (dacă le urmăresc).

Citeşte şi: Aflat în greva foamei, afaceristul Liviu Luca A CEDAT: Decizia de ULTIM MOMENT, anunţată de avocat

În momentul anunţării schimbării, Mark Zuckerberg spunea că „ştirile locale ne ajută să înţelegem mai bine problemele comunităţii noastre şi deciziile care ne influenţează vieţile”.