Conor McGregor revine în luptele în cuşcă și își promovează compania de whisky înaintea meciului cu Nurmagomedov

Autor: Roxana Ghiorghian
Publicat: 19-09-2018 19:57

Conor McGregor revine în luptele în cuşcă. Pe 20 septembrie va avea loc conferinţa de presă premergătoare luptei cu Khabib Nurmagomedov, programată la data de 6 octombrie, scrie Mediafax.

Cei care doresc să vadă cum irlandezul, de la pupitru şi-n spatele microfonului, îşi ironizează adversarul, vor trebui să cumpere o sticlă de whisky "Proper Twelve", brandul recent lansat al lui McGregor. Există şi o ofertă: dacă achiziţionezi două sticle, nu mai stai la coadă!

Lupta de la Las Vegas se anunţă ca fiind o nouă reţetă financiară de succes pentru Conor. Doar din drepturile tv se estimează un câştig de peste două milioane de dolari, recordul fiind suma de 1.6 milioane, realizat tot de McGregor atunci când s-a luptat cu Nate Diaz în 2016.

Citește și: Eusebio Di Francesco: E absurd că nimeni din partea clubului Juventus nu şi-a prezentat scuzele, după ce fiul meu a fost agresat de Costa

Conor, 30 de ani, a cunoscut notorietatea după ce a devenit dublu campion în UFC, luptele în cuşcă, şi l-a provocat pe Floyd Mayeweather, pugilist neînvins în întreaga carieră. Meciul de box dintre cei doi a fost intitluat "Meciul Secolului", a generat venituri de 600 de milioane de dolari, ambii sportivi având burse uriaşe. Floyd a primit o sută de milioane, iar Conor a încasat în jur de 30 de milioane.

"Proper Twelve" e noul brand de whisky lansat de McGregor, preţul unei sticle fiind în jur de 50 de dolari, zece la sută din vânzări urmând a intra în contul unor organizaţii de ce se ocupă cu acte de caritate. Conor se întoarce în UFC după o pauză de peste 20 de luni.