Mai multe companii de media s-au retras de la o conferință din Arabia Saudită în semn de protest față de dispariția jurnalistului Jamal Khashoggi

Autor: George Traicu
Publicat: 12-10-2018 07:21

Mai multe companii de media şi-au anunţat retragerea de la o conferinţă din Arabia Saudită privind investiţiile, manifestându-şi astfel indignarea faţă de dispariţia ziaristului saudit Jamal Khashoggi, care a fost văzut ultima oară pe 2 octombrie, când intra în consulatul ţării sale din Istanbul.

Reuters informa joi că printre alţii au anunţat că nu vor mai participa la conferinţa de la Riyadh, aşa cum intenţionau, redactoarea-şefă a săptămânalului The Economist, Zanny Minton Beddoes; Ross Sorkin, prezentator la televiziunea CNBC şi jurnalist în domeniul economic la New York Times, ziar care şi-a anunţat retragerea sponsorizării evenimentului; directorul general al Viacom, Bob Bakish, care trebuia să fie unul din vorbitori. Financial Times a comunicat că îşi revizuieşte calitatea de partener media.

De la conferinţa cu durata de trei zile, cunoscută ca "Davos în deşert", s-au retras şi oameni de afaceri sau manageri cunoscuţi din alte domenii, cum ar fi Dara Khosrowshahi de la Uber sau Steve Case - unul din fondatorii AOL.