ING își ÎNCHIDE toate casieriile fizice

Autor: Cristi Șelaru, Redactor
Publicat: 27-10-2018 22:15
Actualizat: 27-10-2018 23:36

Așa cum anunțase inițial, ING, una dintre cele mai importante bănci din România, a luat o decizie radicală ce vizează toți clienții săi. Toate casieriile fizice ale ING Bank se vor închide din 29 octombrie, banca continuând strategia de dezvoltare, prin care urmăreşte să-şi transforme sucursalele în unităţi de tipul self-service.

Banca a anunţat pe parcursul anului că principalul canal de tranzacţionare va fi ING HomeBank, în timp ce Self-Bank-urile vor avea noi tipuri de ATM-uri, care vor înlocui casieriile tradiţionale, scrie bugetul.ro.

Citește și: Lovitură pentru Dragnea. Tăriceanu ar vrea să rupă alianța? Când o să fie luată decizia

Clienţii ING vor putea să depună numerar folosind cardul ING ataşat contului (lei sau euro) direct la ATM-urile ING, pot să îi transfere prin ordin de plată – dacă au banii într-un cont la o altă bancă sau pot să transfere instant banii (lei) pe care îi au la alte bănci prin funcţionalitatea „Portează-ţi banii“ din ING HomeBank – serviciul ING de internet banking.

Conturile clienţilor ING vor putea să fie alimentate de către alte persoane direct la ATM-urile ING, pe baza unui cod de depunere ce poate fi solicitat în ING Office, pentru lei începând din 01 noiembrie 2018 sau prin transfer bancar.

Citește și: Informații importante! Când ar putea fi adus Radu Mazăre în România

Clienţii îşi vor putea vedea şi gestiona ratele la credite direct din HomeBank. Conform unei evaluări din 2017, clienţii ING din segmentul de retail au folosit deja canalele digitale pentru 99% din tranzacţiile de bază.

La casierii, numai 1% dintre clienţi retrăgea banii şi 5% îi depuneau în cont. Pe de altă parte, frecvenţa cu care un client accesează ING HomeBank este în medie de o dată la două zile, în schimb nu vizitează un office mai des de o dată pe an.

Citește și: Noi informații despre primarul anchetat de DIICOT. Ce a ieșit la iveală

Anul trecut numărul de interacţiuni şi solicitări venite de pe mobil către bancă s-a dublat, potrivit informaţiilor transmise de bancă.