MAFIA din CNAIR pune pe butuci construcția de autostrăzi. Lucrări întinse trenează din cauza blatului dintre directorii statului și antreprenorii străini

Autor: Denisa Miron, Colaborator
Publicat: 27-06-2019 13:12

Tema construcției de autostrăzi a devenit una foarte arzătoare. Situația este cu atât mai dramatică cu cât România este pe locul I la victimele pe șosele. Politicienii promit mare cu sarea în campaniile electorale, dar progresele sunt minime. Adevărata putere în domeniu o au directorii și directorașii din CNAIR care au schimbat în timp miniștrii ca pe șosete. Se pare că de cele mai multe ori ei sunt pe mână cu antreprenorii generali străini și așa autostrăzile promise rămân pe hârtie, iar companiile românești care de fapt duc greul lucrărilor rămân neplătite și cu daune mari pe care de cele mai multe ori nu le mai recuperează niciodată.

Vezi și: Europa intră în 'infern' - Alte recorduri de temperatură maximă a lunii iunie ar putea fi doborâte

Surse din cadrul CNAIR susțin pentru STIRIPESURSE.RO că deși ministrul are un discurs excelent în exterior, el este boicotat de subordonații din compania națională de drumuri naționale și autostrăzi. MIZA este una uriașă – Din momentul acceptării unui subcontractant acesta poate fi plătit direct de CNAIR, lucru care evident nu e deloc pe placul Antreprenorului general străin. Și evident de aici decurg nenumăratele șpăgi pe tot lanțul.

Paradoxal... deși ministrul tună și fulgeră pe șantierele autostrăzilor și ale căilor ferate, cei care fac cu adevărat jocurile sunt directorii din CNAIR care blochează constant eforturile ministrului.

Așa se întâmplă pe mai toate șantierele autostrăzilor din România și pare că ”boala”să se extindă și la CFR și șantierele pe care le gestionează.