STUDIU - Televizoarele 'clasise' dispar din viețile tinerilor necăsătoriți

Autor: Maria Stan, Redactor
Publicat: 09-12-2019 08:45
Actualizat: 09-12-2019 08:48

Tinerii se uită tot mai puțin la televizor, în timp ce au tendința de sta mai mult în online. Cele două concluzii reies dintr-un studiu mai amplu despre relația românilor cu tehnologia, realizat de compania Starcom.

Demersul, ajuns la a șasea ediție, urmărește trendurile locale în materie de consum de conținut, comportament de cumpărare a tehnologiei și utilizare a acesteia. Astfel, din studiu reiese faptul că tinerii și adulții se comportă diferit atunci când vine vorba de consumul conținutul de pe internet sau cel livrat „clasic” la televizor.

Citește și: Gabriela Firea, RĂZBOI TOTAL cu Orban: cu băutură și mandolină nu rezolvă nimic. Pentru mine este egal cu Dragnea

În continuare, concluzii pe scurt:

  • Televizoarele clasice se regăsesc din ce în ce mai puțin în viața tinerilor necăsătoriți.
  • Adolescenții încă folosesc majoritar televizoarele, deoarece încă locuiesc cu părinții. Aceștia sunt cei mai tentați să conecteze un media player (DVD, Home Cinema sau Bluray) la televizor.
  • Cele mai multe familii fără copii dețin un televizor clasic.
  • Tinerii au tendința să petreacă mai mult timp online față de cei din segmentele de familii.
  • Adolescenții și tinerii necăsătoriți din mediul urban petrec mai puțin timp citind ziare și reviste. Familiile citesc în mai mare măsură versiunea tipărită a unor ziare și reviste.
  • Adolescenții sunt cel mai puțin influențați de numele mărcii atunci când sunt la cumpărături, deoarece părinții sunt principalii decidenți în materie de cumpărături și cei care stabilesc bugetul.