Asta da lovitură! BMW își schimbă logo-ul: cum va arăta cu noul design/ FOTO

Autor: Lucian Negrea, Reporter
Publicat: 05-03-2020 06:01
Actualizat: 05-03-2020 16:06

BMW își schimbă logo-ul, pentru prima dată în ultimii 20 de ani, renunțînd la efectul 3D și întorcându-se la aspectul plat din 1963.

Citește și: Tusk, ofertă INCENDIARĂ pentru Iohannis: 'I-am propus să fie preşedintele Consiliului European, a REFUZAT'

Logo-ul anterior al BMW a debutat în 1997. Compania a avut șase logo-uri în istoria sa de 103 ani, toate în mare parte similare.

Noul logo păstrează emblema cu alb și albastru, într-un cerc transparent, și va fi folosit de companie în comunicare, inclusiv pe platformele sale sociale și pe site.

Imaginea are menirea de a „radia mai multă deschidere și claritate”, spune Jans Thiemer, Senior Vice President Customer & Brand, într-o declarație pe site-ul companiei.

Deși noul logo a debutat conceptulelectric i4, un purtător de cuvânt a spus că nu există „planuri” pentru folosirea acestuia pe vehiculele produse în mod curent.

Fanii au speculat discul alb și albastru reprezintă imaginea stilizată a unei elice, dar BMW a explicat că modelul reprezintă de fapt landul Bavaria, de unde provine compania. „Mitul elicei”, așa cum l-a descris compania pe site-ul său web, provine din vechile reclame ale companiei care promovau motoare de avion.

Doug Sellers, directorul executiv de creație pentru firma de proiectare Siegel + Gale, a declarat pentru CNN Business că noul logo este o îmbunătățire și că este „mai deschis și mai accesibil” pentru clienții mai tineri.

BMW este al doilea producător auto german care vine cu un nou logi în ultimele șase luni. Volkswagen a lansat un logo plat la Salonul Auto de la Frankfurt, spunând că este „momentul potrivit pentru a face vizibilă noua atitudine a mărcii noastre”.