ING are probleme: Clienții nu își pot accesa conturile

Autor: Cristi Șelaru, Redactor
Publicat: 15-05-2020 16:37

Serviciul ING Home'Bank întâmpină erori de funcţionare pentru unii utilizatori, vineri după-amiaza, potrivit unui mesaj postat pe pagina de Facebook a băncii.

"Lucrăm la remedierea acestei situaţii şi vom reveni cu veşti. Celelalte servicii ING funcţionează în parametrii normali. Până rezolvăm situaţia, puteţi utiliza cardurile ING pentru a efectua plăţi şi tranzacţii la ATM", precizează sursa citată.

Citește și: Guvernul schimbă strategia! Ludovic Orban dezvăluie o schimbare radicală făcută pentru starea de alertă

Potrivit băncii, o parte dintre utilizatorii ING Home'Bank/ ING Business/ ING Online accesează cu dificultate aplicaţia. De asemenea, serviciul SMS este indisponibil pentru o parte dintre clienţii ING, afectând operaţiuni precum logarea în HomeBank sau finalizarea plăţilor online.

"Vă cerem scuze pentru dificultăţile întâmpinate şi vă asigurăm că echipele noastre lucrează intens la remedierea situaţiei.

Citește și: Video scandalos! Cum a fost provocat ÎPS Teodosie în timpul slujbei

Între timp, puteţi accesa opţiunea "Vreau să mă sunaţi" pentru logarea şi semnarea tranzacţiilor din HomeBank, activată automat dupa 30 sec de aşteptare", se mai arată în mesajul ING postat pe Facebook în urmă cu aproximativ o oră.