Director BCR: 'Românii sunt buni la producţie, cercetare-dezvoltare şi design, dar nu ştiu să-şi vândă marfa profitabil'

Autor: Ioana Necula, Redactor
Publicat: 04-06-2020 14:05

Românii sunt buni la producţie, cercetare-dezvoltare şi design, dar nu ştiu să-şi vândă marfa profitabil. Criza ne oferă această posibilitate, spune directorul de marketing al BCR, potrivit Mediafax.

România are randament bun pe partea de producţie și totuşi, românii, nu ştiu să îşi vândă marfa profitabil, declară Ionuţ Stanimir, director de marketing la BCR, în cadrul unei conferinţe organizare de Consiliul Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din România (CNIPMMR).

Citește și: SURSE - Tăriceanu pregătește o mișcare de efect: ce înseamnă, de fapt, topirea ALDE în PSD

,,Oportunitatea se cheamă a vinde mai mult, mai bine şi mai profitabil. (...) În momentul în care vindem ceva, valoarea economică nu se opreşte doar la vânzare, ci ţine foarte mult de asistenţa post-vânzare, de marketingul produselor şi serviciilor româneşti. Lucruri la care România nu este bună. (...) Trăim o revoluţie care va afecta job-urile”, a precizat Ionuţ Stanimir.