Producătorul de echipamente periferice Logitech International a raportat marţi o creştere semnificativă a veniturilor şi profitului net în trimestrul al doilea, o dovadă a faptului că a profitat de pe urma tranziţiei la munca de acasă în perioada pandemiei de COVID-19, transmite Reuters.
În perioada iulie-septembrie 2020, vânzările Logitech au crescut cu 75% până la 1,26 miliarde dolari, iar profitul net a crescut cu 265% până la 266,9 milioane dolari, de la 73 milioane dolari în perioada similară a anului trecut, potrivit AGERPRES.
Citește și: Adrian Streinu-Cercel: Epidemia a fost ținută sub control până a intervenit politicul / VIDEO
În aceste condiţii, producătorul de tastaturi pentru calculator şi mouse-uri şi-a îmbunătăţit estimările privind rezultatele pentru întregul an, dezvăluind că în prezent se aşteaptă la o creştere cuprinsă între 35% şi 40% a vânzărilor anuale şi pe un profit operaţional cuprins între 700 şi 725 milioane de dolari.
"Trendurile de creştere care ne stimulează afacerile s-au accelerat pe măsură ce societatea se ajustează la o nouă realitate. Liderii de organizaţii cu care am vorbit au în vedere faptul că oamenii vor lucra din ce în ce mai mult din locaţii multiple, o cultură a muncii hibride care devine o normalitate", a declarat directorul general de la Logitech, Bracken Darrell.
Firma elveţiano-americană a profitat de faptul că oamenii lucrează de acasă, ceea ce a dus la creşterea apelurilor video iar companiile îşi revizuiesc birourile pentru a respecta regulile de distanţare socială.