Dwayne The Rock”Johnson a lansat în acest an brandul său de tequila Teremana şi spune că învaţă din mers

Autor: Cătălin Lupășteanu
Publicat: 10-12-2020 08:38

În luna martie, când a început pandemia de Covid-19, Dwayne “The Rock” Johnson se pregătea de lansarea brandului său de tequila, Teremana. ”Cu toţii am fost nevoiţi să închidem în toată lumea, evident că ne-a afectat afacerile, mari şi mici”, a declarat Johnson miercuri, la emisiunea ”Squawk on the Street” de la CNBC, potrivit news.ro.

Pandemia s-a dovedit a fi până la urmă profitabilă pentru Teremana. Brandul a vândut peste 300.000 de cutii de 9 litri de tequila în ultimele nouă luni, potrivit actorului.

În timpul carantinei din primăvară, vânzările de băuturi alcoolice în afara localurilor au crescut în SUA cu 34,1%, oamenii bând mai mult acasă decât în baruri şi restaurante, potrivit datelor firmei Nielsen.

Johnson a spus că ”a fost întodeauna un băutor de tequila” şi că s-a gândit la o afacere cu tequila în ultimii 10 ani, dar că a amânat lansarea până acum trei-patru ani, când a considerat că este momentul potrivit.

Citește și: SURSE BREAKING Unul dintre arestații preventiv pentru corupția din spitalele Covid, ARE COVID - Este internat sub pază DNA și se cere ACASĂ pentru tratament

”Sunt un mare susţinător al ascultării intuiţiei şi al instinctului. Am dorit să îmi acord timpul necesar, să o fac cum trebuie şi să mă înconjor de cei mai buni parteneri”, a spus Johnson.

Co-fondatorii brandului, alături de Johnson, sunt Dany Garcia, Jenna Fagnan şi Ken Austin.

Potrivit revistei Forbes, Johnson a câştigat anul trecut 87,5 milioane de dolari. Pe lângă actorie şi wrestling, Johnson are o linie de producţie de echipamente pentru exerciţii fizice Under Armour.

În privinţa gestionării unei afaceri cu băuturi alcoolice, Johnson a spus: ”Învăţ din mers. Botezul focului, îmi place să spun”.

Actorul şi fostul luptător de wrestling nu este prima celebritate care a lansat un brand de tequila: actorul şi prietenul său  George Clooney deţinea Casamigos, pe care a vândut-o grupului Diageo, pentru 1 miliard de dolari.

Pentru a evidenţia vânzările Teremana, Johnson a spus că firma Casamigos a vândut 175.090 de cutii în primul an.

Johnson a spus că în timp ce Teremana este în primul rând un brand al unei celebrităţi, ”este vorba şi despre o moştenire”. ”Ideal, mi-ar plăcea să ajungă într-un punct în care va putea exista pe cont propriu, fără mine”, a explicat acesta.

Tequila Blanco şi Reposado produse de Teremana costă între 30 şi 33 de dolari.