Serviciul de conținut digital Nielsen Brandbank devine disponibil companiilor din România

Autor: Andreea Năstase
Publicat: 24-02-2021 12:25

Nielsen Brandbank, furnizor de top în soluţii de conţinut digital, şi-a extins prezenţa globală prin lansarea serviciului în România.

Conform unui comunicat al companiei, Mars, FrieslandCampina, Cora, Foodnet şi Elan-Trio sunt doar câteva exemple dintre companiile care au ales deja Nielsen Brandbank drept furnizorul lor de conţinut de produse digitale, potrivit agerpres.ro.

Citește și: Scandal între Diana Șoșoacă și Grigore Cartianu, în direct la TV: Șoșoacă a plecat din emisiune/VIDEO

Industria FMCG asistă la o evoluţie accelerată a comerţului electronic. Vânzările totale din e-commerce sunt prognozate să crească cu 13% în 2021 (conform eMarketer 2020, Total Retail), noul coronavirus grăbind adoptarea cumpărării din online şi digitalizarea magazinelor. Cumpărătorii de astăzi devin din ce în ce mai conectaţi la căutarea şi cumpărarea online iar informaţiile corecte şi complete despre conţinutul produselor sunt esenţiale pentru finalizarea achiziţiei online şi fidelizarea cumpărătorilor, se mai menţionează în comunicat.

"Nielsen Brandbank este soluţia ideală pentru piaţa eCommerce, cu un content calitativ poţi ajuta vânzările să crească cu un procent estimativ de 30%, creezi fidelitate şi vizibilitate produselor şi poţi atinge un CTR ridicat în timpul campaniilor. Împreună reuşim să livrăm calitate prin împărtăşirea feedback-ului constant!", a declarat Georgiana Petcu, key account manager & eCommerce MARS România

Nielsen Brandbank vine în România cu peste 20 de ani de experienţă în furnizarea de soluţii end-to-end, conectând cumpărătorii la cele mai actualizate, corecte şi relevante conţinuturi digitale, care fac bunurile de consum mai vizibile şi mai atractive. În prezent, lucrează cu 52.800 de furnizori şi peste 700 de retaileri la nivel global, în 39 de pieţe. Nielsen Brandbank se lansează acum pe piaţa din România pentru a sprijini legătura dintre comercianţi şi furnizori. Obiectivul este de a stabili colaborări cu majoritatea retailerilor din România şi, pe lângă comercianţii cu care a stabilit deja parteneriate, se află în prezent în discuţii preliminarii şi cu alte companii importante, de exemplu Carrefour România.

"În lumea de azi a comerţului omnichannel este esenţial ca informaţiile despre produse să fie corecte şi coerente, atât pe canalele digitale, cât şi pe cele fizice. Suntem încântaţi să ne extindem acoperirea globală în România. Cu soluţiile end-to-end ale Nielsen Brandbank, dificultăţile gestionării şi distribuirii conţinutului de produs vor fi eliminate, iar comercianţii şi furnizorii se vor putea concentra asupra cumpărătorilor lor, oferind experienţe de cumpărare excepţionale," a declarat Mike Nickituk, director general global Nielsen Brandbank.