Visa a lansat o platformă integrată pentru digitalizarea IMM-urilor

Autor: Andreea Năstase
Publicat: 23-03-2021 12:48
Actualizat: 23-03-2021 14:34

Procesatorul de plăţi Visa a lansat în România o platformă integrată destinată întreprinderilor mici şi mijlocii, prin care acestea pot accesa atât informaţii despre soluţiile de digitalizare disponibile pentru afacerile lor, cât şi oferte speciale.

Potrivit unui comunicat de presă al companiei, transmis marţi AGERPRES, prin accesarea platformei integrate pe www.visa.ro/marileafacerimici, deţinătorii de afaceri mici şi mijlocii au la dispoziţie informaţii practice pentru dezvoltarea afacerii în mediul online. Astfel, antreprenorii pot afla cum să creeze un website pentru afacerea lor, ce trebuie să facă pentru a-şi putea vinde online produsele sau serviciile şi cum să îşi promoveze afacerea pe internet astfel încât să atragă noi clienţi.

Citește și: Mihai Mărgineanu: Nu vi se pare ciudat că presa n-a mai dat nimic despre atentatele teroriste?

De asemenea, platforma oferă informaţii despre avantajele plăţilor digitale pentru comercianţi şi contribuţia acestora la dezvoltarea afacerii în general, precum şi detalii despre soluţiile de acceptare a plăţilor cu cardul în magazine şi online.

Reprezentanţii procesatorului de plăţi subliniază că platforma pune la dispoziţia IMM-urilor reduceri de până la 85% pentru optimizarea afacerii lor, precum oferte de conectivitate mobilă şi de date sau opţiuni prietenoase pentru crearea unui website sau a unui magazine online în parteneriat cu Vodafone Romania sau servicii de curierat prin Fan Courier. În plus, Google a pus la dispoziţie un playbook în care antreprenorii vor găsi sfaturi pentru a-şi dezvolta afacerea în mediul online, iar parteneri internaţionali precum Canva, Shopify, Wix.

Studiul Visa "Back to Business, 2020" arată că, la nivel global, proprietarii de afaceri mici estimează că perioada necesară pentru ca afacerea lor sa îşi revină pe deplin va fi cel puţin între 6 şi 10 luni, iar 86% dintre aceştia sunt în general îngrijoraţi cu privire la evoluţia din perioada următoare.

Totodată, opt din zece afaceri mici şi mijlocii pe plan internaţional au schimbat modul în care îşi desfăşoară activitatea de business pentru a se adapta la noul context, accesând piaţa de comerţ digital prin: vânzarea de produse şi servicii online (43%), acceptarea plăţilor contactless (39%), publicitatea targetată pe reţelele de socializare (38%) şi digitalizarea anumitor operaţiuni, în special cele legate de încasarea plăţilor (30%).

Visa a lansat, în România, la sfârşitul anului trecut, soluţia Tap to Phone - o aplicaţie mobilă simplă care transformă telefoanele şi tabletele Android în terminale de plată, fără să fie nevoie de echipamente suplimentare. În acest moment, tehnologia Tap to Phone este oferită în România de Alpha Bank, BCR împreună cu Global Payments, CEC Bank şi OTP Bank, iar interesul comercianţilor şi al afacerilor mici pentru această soluţie este în continuă creştere datorită costurilor reduse şi a simplităţii în utilizare.

Visa Inc. (NYSE:V) este lider mondial în domeniul plăţilor digitale, cu o reţea globală de procesare a peste 65.000 de tranzacţii pe secundă.