Românii au luat cu ASALT agențiile de turism, după anunțul privind eliminarea măștilor în aer liber

Autor: Loredana Codruț
Publicat: 14-05-2021 18:19
Actualizat: 14-05-2021 19:59

Anunţurile despre renunţarea la mască pe plajă sau la munte, despre deschiderea piscinelor interioare şi funcţionarea restaurantelor la 50% din capacitatea totală au făcut să crească vânzarea de turism intern, spune Alin Burcea, vicepreşedinte ANAT.

Noile anunţuri făcute de guvernanţi, cu privire la renunţarea anumitor restricţii impuse în contextul pandemiei de Covid-19, au stârnit apetitul turiştilor de a călători în interiorul ţării, lucru care s-a văzut şi la nivelul vânzării de turism intern, conform Mediafax.

Alin Burcea, vicepreşedintele Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism (ANAT) a declarat, în cadrul unei conferinţe de presă, că aceste anunţuri despre renunţarea la obligativitatea purtării măştii pe plajă sau la munte, dar şi despre posibilitatea redeschiderii piscinelor interioare şi relaxarea restricţiilor pentru restaurante au dus la o dublare a vânzării de turism intern în această perioadă, în special pentru destinaţiile balneare şi pentru cele de pe litoral., conform ZF.

„Tot ceea ce se anunţă despre renunţarea la mască pe plajă sau la munte, despre deschiderea piscinelor interioare şi funcţionarea restaurantelor la 50% din capacitatea totală au făcut să crească vânzarea de turism intern. După 1 mai, destinaţiile balneare şi litoralul s-au dublat”, a spus acesta.

Potrivit declaraţiilor făcute de guvernanţi, distanţarea pe plajă trebuie să se păstreze, astfel că şezlongurile vor trebui amplasate la circa 1,5 m unele de celelalte.

Vicepreşedintele ANAT precizează că este necesar să existe un act normativ care să clarifice exact toate aspectele legate de funcţionarea staţiunilor turistice în acest sezon.