Prezentat ca un 'as în mânecă' în campanie, uitat după alegeri: Românul care a fluidizat traficul din New York afirmă că Nicuşor Dan nu-i mai răspunde

Autor: Florin Pușcaș, Redactor
Publicat: 06-07-2021 00:11
Actualizat: 06-07-2021 00:12

Prezentat în presă, înainte de alegerile locale, ca "asul din mâneca" lui Nicuşor Dan, care va rezolva problema traficului din Bucureşti, Michael Horodniceanu este românul care a câștigat respectul americanilor cu modul în care a pus pe picioare infrastructura din metropola New York. Renumitul profesor a povestit la Antena 3 cum a fost contactat de Nicuşor Dan pentru un proiect menit a rezolva problema traficului din Capitală după care brusc şi fără nicio explicaţie primarul General al Capitalei nu i-a mai răspuns la telefon.

Michael Horodniceanu, profesorul care ar fi putut rezolva traficul infernal din Capitală a mărturisit că proiectul i-a trezit interesul pentru că vrea să facă ceva pentru oraşul în care şi-a petrecut copilăria.

"Am vrut să donez din timpul meu şi din cunoștințele mele pentru a face ceva pentru Bucureşti. Am revenit de câteva ori în oraş şi am constatat că traficul era o nenorocire. Am stat la un hotel pe Calea Victoriei şi am vrut să mergem la o nuntă şi mi-a luat o oră şi ceva ca să ajung acolo. A fost neplăcut. E o nenorocire", a spus profesorul Michael Horodniceanu.

"Am vrut să creez ceva optimal pentru oraş. Şi i-am oferit viitorului primar, la timpul respectiv un ajutor probono, dar din cauza COVID-19 nu am mai putut să ajung. Timpul a trecut, am încercat să iau legătura cu Nicuşor Dan. Nu am avut succes. De obicei, dragostea cu sila nu se face. M-am gândit că, contribuția mea pentru oraş şi ţară ar fi pentru că am copilărit acolo. Dacă voi fi contactat, voi contribui. Vreau să las o amprentă în ţara în care m-am născut", a spus profesorul Michael Horodniceanu la Sinteza Zilei.

Întrebat dacă se pot face lucruri pentru traficul din Bucureşti cu investiții mici, profesorul a spus că prima etapă tine de administraţie care nu necesită investiții, dar necesită schimbări în modul în care se abordează problema traficului mai ales la nivel de administraţie.