Consulat itinerant organizat în Islanda

Autor: Ionel Dancu, Reporte
Publicat: 11-08-2021 10:38

Ambasada României în Regatul Danemarcei anunta pe pagina de Facebook ca va organiza, pentru prima dată, un consulat itinerant la Reykjavik menit să furnizeze servicii și asistență consulară cetățenilor români aflați în Islanda.
În contextul situației excepționale generate de pandemia de COVID-19 și date fiind restricțiile impuse de autoritățile islandeze, Consulatul itinerant va funcționa EXCLUSIV pe baza programărilor prealabile. Se vor respecta, cu strictețe, condițiile sanitare impuse de autoritățile islandeze (distanțare, purtarea măștilor, dezinfectarea mâinilor). Plata va fi efectuată exclusiv cu card bancar, mentioneaza intr-o postare pe Facebook,  Embassy of Romania in Copenhagen
Conform anuntului serviciile care vor fi efectuate vor fi urmatoarele: Pasapoarte electornice, iar cetățenii interesați pot solicita programare exclusiv online prin trimiterea la adresa copenhaga.itinerant@mae.ro a unui mesaj care să conțină:
♦ prenumele și numele solicitantului;
♦ un număr de telefon;
♦ copie scanată a documentului de identitate;
♦ copie scanată a oricărui alt document necesar procesării cererii pentru pașaport conform informațiilor cuprinse în linkul:

Acte notariale si de stare civila, Pentru actele notariale (procuri, declarații) și înscrierile de actele de stare civilă (certificate de naștere, căsătorie, deces) este necesar:

♦ să introduceți cererile în portalul www.econsulat.ro (dacă nu aveți cont, accesați http://copenhaga.mae.ro/local-news/2351 pentru detalii);

♦ să transmiteți doar Codul PE generat de aplicație la adresa copenhaga.itinerant@mae.ro.

Fiecare persoană care solicită un serviciu consular urmează să primească pe e-mail confirmarea orei la care are programarea. NU se vor face programări telefonice. Adresa unde va fi organizat consulatul itinerant este Borgatún 27, etajul 3, 105 Reykjavík (clădirea KPMG). Termenul limită pentru programări este 27 august 2021.