OTP Bank vine cu noi servicii pentru clienți: vor putea să-și retragă banii prin simpla apropiere a telefonului de zona special marcată a ATM-ului

Autor: Mihai Cistelican
Publicat: 11-10-2021 16:14

OTP Bank continuă dezvoltarea portofoliului de soluţii mobile de plată oferite clienţilor locali prin lansarea serviciului "Contactless ATM", care permite clienţilor să retragă numerar şi prin simpla apropiere a telefonului/ceasului inteligent sau a cardului bancar de zona special marcată a ATM-ului, conform unui comunicat al băncii, informează Agerpres.

Retragerea de numerar este posibilă prin intermediul dispozitivelor (telefoane, ceasuri inteligente) care utilizează aplicaţii de portofel digital precum Apple Pay sau OTPay.

"Lansăm o nouă dezvoltare menită să facă utilizarea serviciilor bancare şi mai uşoară pentru clienţi, Contactless ATM, o soluţie modernă şi cerută tot mai mult la nivel naţional. Este un pas firesc în strategia noastră de dezvoltare organică şi, în acelaşi timp, un proiect care ne arată importanţa ambelor medii de interacţiune cu clientul, deoarece acest serviciu îmbină sinergiile, mobilitatea şi soluţiile specifice mediului digital cu utilitatea serviciilor oferite în sucursală", a declarat Roxana Hidan, director general adjunct, Coordonator al Diviziei de Afaceri în cadrul OTP Bank România.

Funcţionalitatea este disponibilă pentru orice card Mastercard sau Visa emis de OTP Bank Romania, care dispune de funcţia contactless.

În acelaşi timp, OTP Bank România se află în plină implementare a programului de investiţii pentru modernizarea reţelei de bancomate proprii, astfel că serviciul "Contactless ATM" este deja disponibil prin intermediul a 109 ATM-uri la nivel naţional, urmând ca în prima parte a anului viitor acesta să fie disponibil la toate cele 148 de terminale.

OTP Bank România, subsidiară a OTP Group, este un furnizor integrat şi auto-finanţat de servicii financiare. Banca ocupă locul 9, în funcţie de active, în clasamentul jucătorilor bancari din România, din decembrie 2018.

OTP Group are peste 70 de ani de activitate în sectorul financiar din Europa Centrală şi de Est, în timp ce subsidiara din România a acumulat 16 ani de prezenţă de piaţa locală. Comunitatea de aproximativ 40 de mii de angajaţi deserveşte zilnic aproape 16,3 milioane de clienţi din 11 ţări.