BCR a decis să extindă sistemul de programări în sucursale, ca urmare a rezultatelor peste aşteptări înregistrate în primul an de funcţionare

Autor: Bogdan Antonescu
Publicat: 27-10-2021 13:29

Banca Comercială Română (BCR) a decis să extindă sistemul de programări în sucursale, ca urmare a rezultatelor peste aşteptări înregistrate în primul an de funcţionare, urmând ca programările online să fie făcute pe tot orarul de operare al sucursalelor bancare, informează banca printr-un comunicat remis, miercuri, AGERPRES.

"Introdus la sfârşitul lui octombrie 2020, sistemul de programări s-a dovedit a fi de succes, atât din perspectiva accesabilităţii şi a calităţii serviciilor de consiliere, cât şi din cea a respectării stricte a regulilor de protecţie sanitară în contextul pandemiei", se menţionează în comunicat.

În ultimul an, clienţii BCR au efectuat aproape aproape 5 milioane de programări, atât prin telefon, cât şi online, pentru realizarea unor operaţiuni fizice în sucursale, cu o medie zilnică de aproximativ 20.000 solicitări. În paralel cu aceste volume, BCR a înregistrat o nouă creştere semnificativă a indexului de satisfacţie în rândul clienţilor.

BCR subliniază că există, în continuare, şi posibilitatea programării telefonice. Fiecare agenţie beneficiază de un număr de telefon dedicat, unde clienţii pot suna pentru o astfel de rezervare. Numerele de telefon sunt afişate la fiecare sucursală, pe pagina de web a băncii - www.bcr.ro şi sunt disponibile, de asemenea, şi la Contact Center BCR - *2227. Nu este necesară o programare pentru operaţiunile efectuate la bancomate (ATM-uri) şi maşinile multifuncţionale (MFM sau APT-uri), care oferă disponibilitaea unei game largi de operaţiuni, de la schimb valutar, alimentări de conturi, până la transferuri, plăţi de facturi sau achitarea ratelor.

Banca Comercială Română (BCR), membră a Erste Group, este unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, incluzând operaţiunile de bancă universală (retail, corporate & investment banking, trezorerie şi pieţe de capital), precum şi societăţile de profil de pe piaţa leasingului, pensiilor private si a băncilor de locuinţe.

BCR oferă o gamă completă de produse şi servicii financiare, printr-o reţea de 18 centre de afaceri şi 16 birouri mobile dedicate companiilor şi 370 de unităţi retail situate în majoritatea oraşelor din ţară cu peste 10.000 de locuitori. BCR este banca nr.1 în România pe piaţa tranzacţiilor bancare, clienţii BCR dispunând de cea mai mare reţea naţională de ATM-uri şi maşini multifuncţionale - aproape 1.800 de echipamente, aproximativ 11.400 POS-uri şi servicii bancare complete prin Internet banking, Mobile banking, Phone-banking şi E-commerce.